fredagsgöra

Vad har man gjort hittills en härlig fredag som denna då?
Jo, man har varit i skolan till halv 1, fått nervdamp på datorn, lämnat in datorn på lagning och shoppat loss.
Mer kommer det att bli, blir grillning och lite fest ikväll ute på släda med massa folk får man hoppas. Det kommer nog bli jättekul, sen blir det även så att jag sover hos stinis <3

Jag känner mig lite tom faktiskt :D anledningen till det är att jag vart tvungen att lämna in min skitdator idag på lagning, jag saknar den fast den är sämst. Kommer inte ha den på hela helgen, får tillbaka den på måndag, hel och fräsch hoppas jag på, mitt lilla vrak. Får sitta här vid stationära hela helgen, usch och fy och blä.

Idag har jag köpt 2 par jeans och en beige kofta, mycket bra köp, men jag har inte så mycket pengar kvar nu :'( Jaja, är man "shoppaholic" som lollo säger att jag är så är jag väl det, men det finns många som är mycket värre. Menmen, jag är ju som jag är, och någon ny mobil blir det inte förns jag fått mina sommarjobbspengar, klart slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0