hej jag är less...

På skolan! det är så otroligt mycket nu så jag hinner inte med mig för fem öre. Imorgon är det nationella i matte, kan inte ett skit, på torsdag är det första utkastet för vårat tidningsprojekt och jag har inte ens börjat för jag får inte tag på nåt fakta alls, på fredag ska jag lämna in fetaste insändningsuppgiften i medicinkursen. Det ser nog inte så ljust ut för mig just nu, men jag ska försöka börja med insändningsuppgiften snart. Åh justja, nu kom jag på att jag måste läsa nå samhällsgrejs tills imorgon också för att man ska kunna det så att alla ska kunna vara med och diskutera. Hjälp mig nån, det blir för mycket för mig.

Också är jag less på mina småbröder för att dom är så jäkla jobbiga, åååååh. Vill bara trycka ner dom i toalettstolen ( okej, det kanske inte är den bästa lösningen). Också vill jag springa, men jag har inte tid till det, allt känns surt nu, men jag tänker banne mig bita i det där sura äpplet, sådeså.
Något positivt är iallafall att jag visade upp mitt egna projekt idag, alltså min dans, och det kan jag säga att det vart jag nöjd över. Jag var lite nervös först men det rullade på riktigt bra, nu ska jag bara göra REFLEKTIONEN tills imorgon också!!!! ni hör ju, det blir bara mer och mer! Nu ger jag upp hoppet, tänker inte bita i det där sura äpplet för då blir jag bara mer sur om jag misslyckas. Önskar att nån kunde göra mig på bra humör, men det verkar mörkt just nu.

Nu har jag inte lust och tid att skriva mer för nu ska jag skriva på min reflektion :/
Goodbye!

Kommentarer
Postat av: M

Du klarar de bara du vill :) Kom igen :)

2008-05-07 @ 10:45:27
Postat av: Matte

Kämpa på gumman!

2008-05-07 @ 13:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0