idag är det onsdag...

Ja, inte är det torsdag iallafall, nejnej!
Mitt humör är på topp som vanligt! jag vet inte vad det är, men det känns bra, allt känns bra. Dagen har ju flutit på riktigt bra, har varit i skolan hela dagen. Först hade vi engelska och jag satt uppe på nti och läste min bok med madde och sedan kom även elin och lollo upp och satt och pratade en massa med oss.
Efter engelskan hade vi samhälle och jag tror faktiskt att det var den roligaste samhällslektionen vi har haft på hela skolåret, Klas gjorde den rolig! jag tror att han hade nå fel idag, han var ju glad och på skämthumör för en gångs skull, så det var kul.
Lunch sen, efter det var det religion och jag fick tillbaka mitt prov, fick VG, men jag har chans att få MVG i betyg om jag visar lite extra nu på slutet och gör en fördjupningsuppgift.
Vi spelade även in några klipp till filmen vi håller på med i min grupp, det var jättekul, skrattade mest hela tiden så vi fick göra om hela tiden.
Efter skolan var jag och pratade med skolsköterskan och sedan gick jag och fyllde på mobilen och åkte hem.

Snart ska jag på träning, det ska bli really fun.
Skriver mer sen.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0