it feels good

Denna skoldag har rullat på som vanligt! det har varit ganska okej faktiskt, förutom nationella då, men det struntar jag i nu. Vi bestämde en kul grej på esteten som vi ska göra på skolavslutningen, men det tänker jag inte berätta här just nu, orkar inte xD men det var iallafall linns idé och den var bra!

Är nyss hemkommen från från ego, jag och madde körde bodypump idag och det gick prima ballerina, för mig iallafall... men det såg bra ut för madde med. Imorgon kommer jag ha träningsvärk i armarna som vanligt, men it feels good you know, då vet man att det har tagit.

För övrigt så mår jag bra nu, det gör jag alltid efter att jag har tränat, det får en på andra tankar oså, det är väldigt positivt. Glad har jag varit mest hela dagen som vanligt då, och lite smått sjuk, alltså sjuk som i helt kokko i huvudet, nämen :D det är lite så, ja! kan inte göra något åt det, har fötts med ett sånt syndrom :D också påverkar lollo mig väldigt mycket, det känns som om hon har övergivit sitt iqbefriade tänkande och lämnat över det till mig, haha. Men det känns bra, lite så måste man ju få vara ibland också, eller hur? :D

Ska snart skriva min loggbok,
men jag blir lite smått irriterad på att jag inte kan öppna ett endaste dokument på min dator, skrivprogrammet har fått damp, kan ju inte ens öppna ett nytt dokument. Måste kolla upp det här imorgon med han där uppe. Kanske ska läsa min bok till engelskan, det vore bra eftersom den ska redovisas på fredag, maha, jag hinner ;) säger tidsoptimisten själv!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0