kväll med millis

Jag behövde inte vara ensam ikväll för att jag ringde hit millispillis, hon är alltid på ;) Innan hon kom duschade jag och sen började jag och jimmy se på Aa, efter ett tag kom milla, då var det kanske en kvart kvar av avsnittet. När det var slut såg vi det andra på datorn. Haha, hon den där Grazynia pratar ju så jäkla roligt :') skrattar jämt så fort hon öppnar munnen, haha. Iallafall, när vi hade sett klart på det såg vi på filmen Raise your voice, och vi hade mycket roligt under den kan jag lova, ojojoj, skratt för fulla muggar. Klockan hann bli så mycket så efter filmen åkte hon hem, vilket var för 20 min sen kanske. Kul att vara med milla var det :)

Jag är inte speciellt trött nu, men jag ligger i sängen beredd på att sova så jag somnar väl när jag vill. Imorgon börjar vi 10 och har en lektion sen gympa, vilket känns ganska skönt, tror vi ska ha fotboll och det går alltid hem. Efter det slutar vi, eller dom flesta iallafall, dom som inte har språk dvs.
Imorgon, då jäklar ska jag göra en sak som jag inte trodde att jag skulle behöva göra någon gång, menmen :) får se hur det slutar.

Ska nog ta och lyssna på en låt innan jag stänger av datorn, en vaggvisa liksom. Det känns så ensamt, i och för sig det gör det ju alltid men, ja... det är nu jag har kommit och tänka på det. Men jag klarar väl lite ensamhet också, för jag klarar ju allt! *not*, säääämst, aja.

Godnatt och puss!
/ bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0