nattinatti

Snart är det dags att sova för att nu är det natten, då ska man inte vara vaken, + att jag börjar 08.15 imorgonbitti, så då vill man ju vara lite utvilad. Jag är inte speciellt trött men... jag ska väl försöka sova iallafall, när jag nu får det alltså.

Jag har skrivit hela två sidor på medicinkursinlämningen ikväll, men det är fortfarande hälften kvar men det tar jag hand om imorgon, there's no need to hurry you know, eller egentligen är det det, men jag är en sån tidsoptismist så det är inga problem! Ska bara skriva en och en halv artikel i helgen också, wihooo, mitt liv är fulländat... eller så inte. Men man kan ju alltid drömma. Och det är vad jag ska göra inatt, jag ska drömma om något bra! som jag vill ska hända, jag vill verkligen det :D men det är ju bara en dröm som man aldrig vet om den slår in. Den som lever får väl se, jag kanske dör i drömmen, vem vet? jag har hört att man kan dö på riktigt om man dör i drömmen, men det är säkert helt fel, haha, det låter lite vridet på nåt sätt. Stackars den som har gjort det iallafall.

Men nu ska jag kanske sussa... eller om ett tag, men jag är lite småtrött nu när jag har slutat plugga så, snart!

Nattinatti, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0