nostalgi

Igårkväll kom jag på att jag skulle leta fram massa saker från nivet lite förr i tiden, saker som jag hade på mellanstadiet och lågstadiet och så. Jag började leta i mitt och Theres "skrotrum" där vi kastar in allting som vi inte använder. Där hittade jag min dagbok som jag har haft ända sen i tvåan och en skiva med alla bilder från klassresan till Leksand i sexan då även adnan var med. Det var jättekul att se alla bilder, fick mig en äkta nostalgitripp där. Alla var så söta och små, fast då tyckte man ju att man var ganska stor. I dagboken står det allt möjligt roligt, men mest om kärlek förstås, ojojoj visste inte att jag hade tyckt om såå många killar. Tänk att man har kvar så mycket saker, och det är ju liksom så roligt att se.

Några bilder från Leksand 2004:

Ett stopp på vägen ner:
image202

Det blev lite bollkastning där emellan också:
image203

Väl framme i Leksand och på leksands sommarland:
image204

Markus och Göran i en båt:
image205


Jag och milla tyckte det där var skiiitkul ;)

image206

Sanna och Theres med ;) eller...inte Theres
image207

Badtime för Sanna, Patrik, Markus och Göran

image208

Gokart för Adnan och Tomas
image209

Mihi, smågrabbarna;)
image210

Det blev lite klättring och tävlingar också, haha
image211

Och lite balansgång
image212

Vi tjejer, förutom Karin
image213

Middag senare mot kvällen, det blev grillat och sanna såg hungrig ut;)
image214

Där var jag nog lite irriterad, men markus kom och lättade upp stämningen

image215

All of us, nästan!
image216

Det är ju inte alla bilder förstås, men några iallafall.
Jag kommer aldrig glömma denna klass, ni var bäst!
Jessica Engström, Tomas Strömstedt, Theres Nylander, Markus Moberg, Sanna Wahlroos, Camilla Westin, Isabelle Andersson (jag), Göran Lind, Patrik Westberg, Karin Löfvenmark, Andreas Sparby och Adnan Secerovic som inte är med på bild.

Kommentarer
Postat av: Milla

hahah, längesen jag kollade på dessa bilder :) så små! Inte så konstigt att du var lite irriterad när vi satt och åt btw, haha, det gick inte så bra att äta kött med plastbestick minns jag :D och sen kommer jag ihåg att vi var lite höjdrädda när vi åkte den där gula grejen ;) haha :) åh, jag saknar gvk

2008-05-05 @ 21:46:36
URL: http://nanoinga.bloggagratis.se
Postat av: Helena

dom där gula grejerna som går över vattnet har jag också åkt :D skitkul ju :D och bellis var söt som vanligt ^^

2008-05-05 @ 22:06:09
URL: http://mildaa.blogg.se
Postat av: beis

haha markus moberg, vad liten han var :D

2008-05-05 @ 22:22:55
URL: http://beis.blogg.se
Postat av: Sima

daaamn vad små alla var :D jag visste inte ens att du gick i samma klass som Patrik och Göran och dom.

det var iaf skitkul att kolla på bilderna ;) tack för dom!

2008-05-07 @ 00:38:46
URL: http://tantlingon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0