nu är jag peppad allt

Nu är jag hemkommen från mamma. Där satt vi och pratade och åt morotskaka och drack isvatten, var kul att få träffa min kära mormor, har lite dåligt samvete för att jag inte har ringt på ett tag, ska nog ta och göra det mer och snart är det ju sommar och då ska jag ju åka upp till Vännäs och hälsa på henne, det är ju så jäkla mysigt där, saknar det stället. Men iallafall så måste jag hålla kontakten bättre känner jag. Det är ju som med min faster, roger och kusinerna i stockholm, dom pratar jag aldrig med, bara på enstaka somrar, det ska det också bli ändring på, planerar på att åka ner dit nåt nu i sommar också och vara där ett tag, det skulle vara otroligt skönt, saknar dom som tusan. Jag vill ju även träffa min kusins lilla bäbis som jag inte har träffat än, jag hoppas verkligen att det blir av att jag åker dit i sommar, självklart vill jag ju ha någon med mig :) till någon av mina vänner: säg till om ni känner er manad :)

Kusin Lisa och hennes dotter mimmi :)


Imorgon är det friluftsdag :) tredje det här skolåret faktiskt. Den här gången är det orientering som gäller uppe på balders. Jag och mathilda ska vara med och tävla såklart, ska kämpa som tusan, är riktigt peppad nu, men vettefan om jag kommer vara det imorgon ;) haha. Får hoppas på det bästa, annars kanske jag dör där i skogen och mathilda får springa efter hjälp :o haha, nä det hoppas jag verkligen inte händer, eller jag vet att det inte kommer hända. SP ska vinna iallafall :D det är vårat mål. Vi tävlar ju mot NV! vi vill ju gå ut först när vi tar studenten, vilket är 2 år kvar, men ändå. Åh, man blev värsta avis idag när man såg alla 3or på skolan gå med studentmössor och fina kläder för att bli fotograferad, jag vill också!!!!

Nä nu ska jag ta och lyssna klart på min musik och sen sova.
Men först: PUSS PÅ DIG LINN! som säkert läser det här först :D

Godnatt och puss!



Kommentarer
Postat av: linn

PUSS PÅ DIG MED :D

2008-05-20 @ 22:36:18
URL: http://estefors.webblogg.se/
Postat av: beeeis

jag är manad :D

2008-05-21 @ 15:39:33
URL: http://beis.blogg.se/
Postat av: Milla

känner mig fettmanad :D:D:D

2008-05-21 @ 16:03:27
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se
Postat av: Helena

älskar morotskaka :D

och även att NV vann :( BAJS!

2008-05-21 @ 17:38:39
URL: http://mildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0