så var valborg

Valborg blev lyckad för min del kan jag lova, det var lite drygt först och det såg lite mörkt ut, men det fixade jag och Nelly.

Först åkte vi till Matfors där vi skulle träffa Martin och Magnus, men när vi kom dit var dom inte på det stället dom sa att dom var för då var dom på ett helt annat ställe, inne i själva matfors. Så vi gick dit, men då var dom inte där heller, då hade dom åkt in till stan. Då tänkte vi strunta i dom och åkte in till stan istället. Där gick vi runt och pratade med lite folk och sedan hänkade vi med Anton m.fl. upp till norra. På norra var det faktiskt ganska kul även fast man inte kan tro det, vi träffade jättemycket folk, både kända och nya. Vi var där ett bra tag och sedan bestämde vi med två grabbar som vi träffade där att vi skulle gå till big boy. Det tog typ en timme och komma ner tror jag, för att Nelly skulle ta massa genvägar, haha. Big boy var stängt så då gick vi in till torget istället och träffade även lite folk där. Sedan gick vi till statoil och satt där och drack coca cola och pratade med grabbarna. På slutet köpte vi godis och jag och nelly gick hem till henne och pratade och käkade godis, sen somnade vi i den stora och sköna sängen med ont i benen av att ha gått så otroligt mycket under hela kvällen.

Det var den kvällen, kanske inte låter så kul men det var det faktiskt :D

Lite bilder:

Jag
image190

Nelly, micke och oscar, vi hade himla kul tillsammans
image191

Jag, micke och oscar där bak, kuuul :D
image192

Storposarn
image193

kunggrabbar :D

image194

Och sen vart vi ett helt gäng också

image195


Puss / bella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0