saturday

Då har snart halva den här dagen gått också, och jag har hunnit med ganska mycket med tanke på att jag gick upp klockan 8 på grund av att jag skulle åka och träna. Jag tog 09.15 bussen till ego och gick på spinningpasset som började kl 10.00, det höll bara på en halvtimme så det var inte så jobbigt ändå, men sedan gick jag på corepasset också, alltså mage och rygg! det var jättejobbigt, kan ju lova att det känns i magen nu alltså, och även i ryggen. Efter corepasset  tog jag lite armar och rumpa också, det behövdes. Sen var det dags att duscha och åka hem.
Det var iallafall väldigt skönt att träna idag!

När jag kom hem tog jag och tess en runda med bilen (tess körde alltså, inte jag), vi åkte bort mot laggarberg och runt en bit. Jag längtar tills jag börjar övningsköra!

Nu håller tess på att färga mitt hår och jag har nyss ätit gröt. Ska väl snart ta och pina mig igenom lite artikelskrivande, vilket jag inte ser fram emot eftersom det är så fint väder idag, och då kan jag inte koncentrera mig. Men vi får se hur det går.
Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, har lite lust att gå på bio eller nåt, nån som vill gå med mig ?(a)

Kommentarer
Postat av: Matilda

vi kan gå på bio nångång :D:D

2008-05-10 @ 17:28:59
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0