sista träningen för säsongen

Då har man avklarat den sista innebandyträningen för denna säsong då, det känns tråkigt men ändå lite skönt. Träningen var ganska okej, vi var inte så vidare många faktiskt :/ det tyckte jag var konstigt och tråkigt. I början var nog alla på ganska bra humör men senare blev det lite dålig stämning tycker jag, men inte för min del, jag var glad ja. Eller jag vart lite less när vi spelade match för då gick inget som jag ville, fast annars så flöt det på bra.
På lördag ska vi ha lagträff ute på hartung, det kommer bli jättekul tror jag, jag älskar mitt lag <3 bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: Matilda

och jag älskar dig <3

2008-05-28 @ 23:05:55
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0