sitting on the floor

Japp, det gör jag nu, sitter på golvet alltså! mitt på golvet i mitt rum, det låter lite strange va? men ni vet ju, jag är en knäpp person. Jag har iallafall ätit jordgubbar vilket var mycket mycket gott. Har också gjort närvarouppgiften i medicinkursen, frågan var inte så svår så den gjorde jag på mindre än en minut eller så.

Jag skulle ju ta en tupplur förut, men det var inte så lätt när alla i huset lät som galningar. På det dundrade en väldigt ovälkommen gäst in i vårt hus, inte för att han kom och skulle hälsa på mig, men tess. Då kunde jag inte bara ligga ner kände jag, då kände jag bara avsmak. Fy för han! vet inte om jag ska slå han eller bara ignorera......

Aja, ska snart plocka undan lite grejer för från och med nu ska jag hålla det städat hela tiden, sådeså!

Kommentarer
Postat av: Milla

Har en känsla av vem den ovälkomna gästen kan ha varit :P

2008-05-16 @ 21:38:08
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0