skönt träningspass

Man kan tro att jag börjar bli en sån där träningsnarkoman igen, precis som jag var förut då jag fick problem med knät. Jag känner själv att det har blivit lite mycket nu på senaste tiden så jag ska ta och trappa ner med tränandet litegrann. Onekligen har det faktiskt gett lite resultat iallafall, åtminstone i benen. Menmen, the best never rest eller hur var det? ;) skoja.

Bodypumpen idag var ganska jobbigt, men inte fullt så jobbigt som det brukar för nu börjar jag vänja mig vid vikterna och snart ska jag nog öka på lite. Öm är jag i armarna nu iallafall, men det är inget konstigt med det. Jag gillar verkligen just det här pumppasset på söndagar dels för att det är en jättebra instruktör och att det är på en sån bra tid då man inte har mycket att göra.

Efter pumpen satt malin och jag och pratade på stan ett tag och väntade på våra bussar i 45 min tror jag, haha. Glad blev jag när bussen kom för konstigt nog så höll mina fingrar på att frysa ihjäl. Jag kom hem för bara en liten stund sen, har ätit mat och nu tar jag det lilla lugna bara, har lust att vara med någon, men jag vet inte vem xD aja, snart börjar Andra avenyn iallafall, och jag har fått höra att jag bara kan se på 2 avsnitt idag för att sista avsnittet för säsongen visas endast på tisdag. Jaja, det duger iallafall. Ska ringa och höra om någon vänlig själv vill komma hit och göra mig sällskap, skulle behöva det nu.

Kanske skriver någon rad senare också :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0