sunday and i'm bored

Men det är inge ovanligt! det är ju trots allt söndag. Jag är trött, fast jag vet inte varför, borde verkligen inte vara det. Jag är irriterad på min familj fast jag inte borde det,smäller i dörrar och har mig. Tess och jag började bråka också, det var inte så kul, det är inte ofta vi håller sams.
Jag har tränat på min dans till på tisdag, den är i Princip klar nu, så nu vill jag göra något annat. Har ingen ork till skolarbete längre, känns liksom meningslöst för att det känns som att det går sämst ändå, men aja.

Idag har jag och Jimmy varit hos mamma, vi brummade dit bort med moppen imorse. Vi satt ute i solen och pratade och åt glass, sen hjälpte jag henne att städa lite och göra mat. Åt gjorde vi där också. Sen åkte vi hem och sen dess har jag varit irriterad. Någon som brukar kunna göra mig på bra humör kan inte göra det just nu, för han svarar inte!
Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Vad jag vet är att jag inte tänker sitta kvar vid den här dumburken längre iallafall.

C'ya, don't wanna be ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0