torsdag

Imorse vaknade vi runt 11, Nelly gick ut med Skrållan och jag låg kvar. Sen har vi legat i sängen mest hela dagen och käkat godis tills vi klev upp och åt frukost (jag drack te :o), sedan gick vi ut på en promenad med bollen och sen gick jag till bussen och skulle åka hem, men jag träffade milla på bussen så jag åkte hem till henne istället. Vi satt och pratade ett litet tag och sen kom pappa och hämtade mig. Han var lite sur, men det är han ibland min pappa, inte kul det, men nu är han iallafall någolunda glad tror jag.
Har ätit mat (spaghetti och köttfärssås) och sen har jag inte gjort mycket mer.

Ska snart gå ut och se om jag får igång moppen, föga troligt men ändå. Sen ska jag se om det blev någon paj över sen igår, jag fick ju aldrig smaka på den. Men jag måste komma med min åsikt, så deså.

Ikväll blir det nog lugnt får jag hoppas, ska ladda ner någon bra film och bara slappa.
Någon som vill göra mig sällskap? det skulle inte sitta fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0