Flummiga fredagen

Förlåt för dålig uppdatering (igen), var lite upptagen igår så det hanns inte med. Igår var det i alla fall en helt okej dag, inget att klaga på tror jag. På kvällen var jag med Madde, Milla och Matilda hemma hos Milla och fikade, kollade på hockey och pluggade lite smått. Det var mysigt!

Idag har det varit en bra dag, började med samhälle då resten av människorna redovisade och sedan diskuterade vi amerikansk politik. Morgonen fortsatte med svenska då vi planerade vår pjäs tills på tisdag. Sedan var det lunch och efter det matte där jag fick tillbaka både mitt matteprov och naturkunskapsprov, fick ett stadigt G på matteprovet och MVG på naturkunskapen, då vart jag nöjd vill jag lova. Började med algebra och ekvationer och sånt, ganska roligt faktiskt. Hade engelska sen och då såg vi klart på filmen Hotel Rwanda som vi började se igår, grymt bra och tankeväckande film, se den!

Slutade typ tjugo i 3 och då åkte jag hem till mamma och pratade med henne och åt mat sedan kom min älskling och hämtade mig och nu sitter jag hemma hos honom och tittar på när han äter. Vi ska ha myskväll för fulla muggar ikväll, ska bli mysigt med tanke på att jag inte varit med honom sen i måndags. Men nu ska jag titta på den här plutten och njuta av hans sällskap hela kvällen.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0