3-månadersdag och spöregn

Vaknade väldigt tidigt imorse och låg och myste med min älskling lite extra mycket eftersom vi har varit tillsammans i 3 månader idag! kanske inte så speciellt kan kan tycka men jag tycker att det är lite så ändå, det går så fort alltihop och jag blir bara mer kär för varje dag som går.

Jag fick ta bussen hem vid 8 och gjorde mig klar och packade gympakläder sedan tog jag bussen kvart över 9 till skolan. Då hade jag först kultur och idéhistoria med ett litet förhör som det gick skit på och sedan hade vi jeopardy som inte heller gick så bra, men jag lärde mig ju lite i alla fall. Åt ingen lunch, madde och jag gick på ica och sedan gick vi och kollade på åhlens. Vi hämtade upp tjejerna på lunchen och sedan gick vi till gympan då det var konditionstest i regnet. Det regnade inte när vi sprang men efteråt började det spöregna. Det gick ganska bra att springa, är klart nöjd med tanke på hur sämst min kondition har blivit på sistone.

Jag skulle kunna säga att jag hatar spöregn för det brukar jag oftast göra. Men idag tycker jag inte att det stör mig så mycket, det är mest skönt faktiskt. Jag vet inte varför men det var lite mysigt att gå hem från bussen då regnet öste ner. Ännu mysigare blev det när jag kom hem och gjorde en latte och åt en macka framför tvn, mumma! Är rätt peppad för träning ikväll faktiskt, i'm looking forward to it! har inte tränat på ett tag nu så det är dags nu! saknar träningarna. Hoppas att jag kan sova med Stefan inatt, det skulle bli perfa.


Tre månader idag älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0