Äntligen nästan klar

Nu har jag suttit och pluggat på svenskan ett tag och det har faktiskt gått riktigt bra, har skrivit klart all text och imorgon ska det skrivas ut på skolan och då ska de klistras fast på mitt collagepapper och sen ska några bilder på också så är det klart, men det fixar jag imorgon efter skolan. Nu är jag nöjd och kan sätta igång med samhällsuppgiften som jag ligger efter med, fast det gör jag imorgon när jag får en lucka. Nu är jag glad.

Madde sitter och tittar på Eva och Adam, det är så roligt att lyssna på alla kommentarer från det här på andra sidan bordet, haha. Jag ändrade mig förut så nu ska jag sova hemma istället, orkar inte åka någonstans faktiskt och det gick bra för Maddes del. Börjar 09.10 imorgonbitti så jag får sova en halvtimme längre en vanligt.

Madde och jag är glad denna kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0