Blöt och kall om fötterna

Sitter hemma i soffan med blöta fötter, har inte bytt strumpor än efter att jag har varit ute och gått i regnet i tygskor, yeei! Ska ta och göra det snart, de börjar bli ganska kalla. Har läst lite samhälle och ska försöka komma igång med "uppsatsen" ikväll, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Först blir det middag och hockey i alla fall, tror inte att jag kommer ha orken att börja skriva innan, måste ju ha mat i magen for god sake! Just ja, kom på att pappa håller på att göra blämat, falukorv och potatismos, usch jag kräks. Jag får tvinga i mig maten för jag är ju lite hungrig.

Jag satt och tänkte förut och då kom jag på att det bara är två veckor tills jag fyller år, och sedan kom jag och tänka på festen som Lollo och jag ska ha. Det kommer bli kung, men vi vet inte riktigt vilka killar vi ska bjuda, det är något som vi får spåna på. Jag vill vara med Stefan nu, men han är nog fortfarande i skolan eller så har han helt enkelt inte tid eftersom han inte har ringt ännu vilket han skulle göra när han hade tid. Han kunde inte kollar på hockey med mig ikväll heller, bajs på han! men imorgon är han min, bara min! och på lördag kanske vi åker till paradisbadet. Pappa, Ulli, Felix och Jimmy ska också dit men eftersom inte vi får plats i bilen så får vi åka i en separat bil.

Jag måste verkligen plugga, men nu är det så att jag inte har någon lust med det! det är så tråkigt. Som vanligt så regnar det ute och det börjar göra mig riktigt deprimerad, är det inte svinkallt så regnar det. Kan det inte bara vara lite soligt?! DUMMA REGN! det kan hellre få komma snö nu på en gång.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0