Bra start på mitt nya liv

Nu har mitt liv gått igenom en tvättmaskin, det är helt cleanat! Förutom att jag fortfarande är samma person och har samma pojkvän och samma vänner och samma familj och går i samma skola, jag har även samma intressen, jag spelar fortfarande innebandy i samma coola lag och jag är bäst (skämt åsido).

Det som är annorlunda är att jag har blivit nyttig, jag åt inte en enda godsak igår, jag vet inte om jag kommer hålla mig för att alla mina vänner kommer hata mig. Jag får helt enkelt ta dagen som den kommer, om jag vill ha en godis så tar jag en godis även om den gör mig tjock (skämt åsido). Nä nu slutar jag fjanta! (skämt åsido). HAHAHAHAHAHA!

Bella är söt.. på riktigt :O
//Emilia


Ja så kan man ju också tycka, Emilia fick inflika lite där, en alldeles egen gästbloggare.
Jag har haft kultur och idéhistoria och det var roligt för en gångs skull! har också haft matte och historia som också gick väldigt bra. Nu ska jag ha psykologi så jag, Madde och Emilia måste kililila.

Jag har ingen sovmorgon på veckorna längre! depressed.....


Kommentarer
Postat av: Milla

nej jag kommer inte hata dig för att du är nyttig, det har du ju varit förut så :D!

2008-10-20 @ 13:50:56
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0