Fiskdag och Stinas födelsedag!

Har missat att uppdatera under dagen så jag får göra det nu istället då jag har tid. Kan summera dagen först av allt. Började 09.10, hade mentor, en halv lektion kultur och idéhistoria, lunch där jag åt fisk, idrott med teori och skolfoto (enskilda kort), vart faktiskt ganska nöjd trots att vi fick reda på att vi skulle ta idag på morgonen. Det var skoldagen det, över till resten av dagen, dvs. eftermiddagen och kvällen.

Kollade på mina vanliga program på tv när jag kom hem från skolan, Vänner, Fresh Prince och oth. Sedan gjorde jag lite franska och krånglade massa med hur jag skulle kunna skriva ut min text och det till mitt collade, och det gick inte så jag fick lite smått damp, måste därav göra klart allt imorgon då jag ska jobba! Hur ska jag hinna?! Jaja, får hoppas på det bästa. Stefan kom till mig också och var här mer än en timme trots att han egentligen inte hade tid, det är därför jag älskar honom så mycket. Det var även fisk till middag hemma också, så fan heller att jag åt det! jag åt biffar istället! Snacka om fiskdag, onsdagar! blää.

Kvällen fortsatte med träning, ganska seg träning faktiskt men det gick bra. Fick våra overaller och de satt faktiskt himla bra och snygga var de med! Var inte helt slut efter träningen så det kunde ha varit lite bättre tempo. När jag kom hem fikade jag och nu har jag nästan precis duschat klart, usch vad sent det blev. Ska ringa Stefan nu så jag tar och avrundar här.

Fast... jag måste ju förstås tillägga att idag har min vän Stina Andersson fyllt år hela dagen, GRATTIS GUMMAN :D sjöng för henne på träningen och nu är hon ett år äldre hon med, och snart är det jag! :)



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0