Jag är en tjej som säger hej, till dig

Det var Helena som kom på rubriken, så ni vet. Jag säger då det: HEJ!

Idag är det en bra dag, för det är fredag och det gillar väl alla, eller hur? Det gör jag åtminstone. Det har väl gått ganska bra i skolan också för en gångs skull, fast dagen är ju inte till ända riktigt än. Jag har Natur och friluftsliv kvar, har aldrig varit på någon lektion på den här kursen än, men om jag tänker efter så har det bara varit en lektion också och då var jag sjuk. Lektionen slutar halv 5 och jag ska träna på ego halv 6, det blir perfa det! Jag och milla ska på Discoaerobics, ett nytt pass. Det ska bli hur kul som helst + att det ska bli skönt med träning!

Ikväll ska jag vara med Stefan och jag vet som vanligt inte vad vi ska göra men jag vill göra något kul så vi får se vad det blir, huvudsaken att jag får vara med honom. Han är bra go min pojkvän :)

Jag älskar mina vänner, ni är bäst!


Vi har roligt innan Natur och friluftslivslektionen


Kommentarer
Postat av: Hp

vi är seriöst ballast i stan! <3

2008-10-03 @ 15:12:26
URL: http://mildaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

vilka söta bilder :)

2008-10-03 @ 18:20:46
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0