Je suis fatigué

Det betyder så mycket som att: Jag är trött. Det är jag verkligen, förstår inte att jag kan vara det faktiskt men det känns som att jag ska somna så fort jag sätter mig ner. Jag förstår ju alla som var på Metg-festen/övernattningen för de lär inte ha sovit mycket, eller jag vet att de inte gjorde det, själv sov jag som en stock inatt. Har även blivit ett franskafreak, har pratat franska väldigt mycket idag + att vi fick jättemycket läxa på lektionen, *suck*.

Haha, jag kom och tänka på en sak! igårnatt, jag kommer inte ihåg var klockan var men det var mitt i natten i alla fall. Då vaknade jag till av att jag snurrade runt väldigt mycket i sängen också satte jag mig upp litegrann, när jag skulle lägga mig ner så la jag huvudet på nattduksbordet, hur normalt är det? snacka om koordinationsförmåga. Jag tyckte det var lite roligt så jag började skratta åt mig själv mitt i natten, sedan somnade jag om. Vart bara tvungen att berätta.

Förstår inte hur jag ska orka jobba ikväll, det kommer bli en mardröm, eller kanske inte men ändå. Jag hoppas att det kommer att gå bra och att kvällen kommer att flyta på så att det går fort, jobbar 17.00-21.30. När jag kommer hem ska jag slänga mig i sängen och det är en sak som är säker, har en lång dag framför mig. Blev klar med mitt collage idag, hade bara lite smågöra kvar på den men nu är den helt klar så jag behöver inte tänka på den nå mer. Nu behöver jag plugga bort lite annat, men jag orkar inte göra det nu. Istället ska jag nörda och ladda för jobb, och äta måste jag ju också göra.

Jag längtar till sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0