Minnesstund

Ikväll kl 19.00 var det minnesstund för Tobias i skönviksbacken. Hade aldrig varit med om någonting sådant förut så det var riktigt jobbigt. Jag måste också säga att det var riktigt fint med alla ljus och foton m.m. jag kunde inte sluta gråta, det var så fint men ändå så hemskt. Att se alla vara så ledsen var inte roligt, speciellt hans familj, det var rena mardrömmen. Detta var ett bevis på hur mycket folk kommer sakna Tobias och hur många som ens bryr sig, det var faktiskt väldigt mycket folk och jag är glad för det. Jag hoppas att han satt där uppe i himlen och tittade ner på oss och fick se hur mycket vi kommer sakna honom.

Dessa hade jag och matilda med oss och vi lämnade dem med kärlek!


Det var så fint så fint men ändå så sorgligt :'(


Saker som påminner om honom, från familj och vänner

Kommentarer
Postat av: Matilda

såå vackert <3

2008-10-15 @ 03:05:48
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0