Massa mys med älskling

Igårkväll var jag och Stefan hemma hos mamma och gav Josefine sin present och sedan åt vi lite tårta och såg på en asrolig film, Wedding crashers hette den, hade inte sett den faktiskt. Åkte hem och la oss vid halv 1 kanske.

Imorse...eller på förmiddagen klev vi upp och duschade och åt frukost sedan har vi bara tagit det lugnt, har haft hur mysigt som helst den här morgonen. Jag älskar honom så mycket, min gos.

Ikväll kommer Madde hit vad jag vet, jag vill hitta på något roligt men det verkar vara dött på festfronten idag, det är ju lite trist. Ska försöka komma på något som vi kan göra.


Du är den bästa som finns och jag älskar dig över allt annat
Stefan Bergman ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie

tack sötnos:) fin bild föressten!

2008-10-18 @ 18:16:53
URL: http://ablazee.blogg.se/
Postat av: Matilda

sweet :D

2008-10-19 @ 00:08:19
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0