Shogabonga (mensvärk)

På mitt eget språk alltså, jag älskar mitt eget söta lilla språk, men jag hatar att ha mensvärk. Nä jag skoja bara, faktiskt. Jobbet gick bra igår, det var jobbigt men ändå roligt. Gick till min Stefan efter det och vi såg på filmen Mirrors, den var bra, väldigt bra. Jag ångrar inte att jag såg den men den var väldigt creepy och jag drömde mardrömmar på natten, det var nackdelen. Stefan fick överskottsenergi när vi skulle sova och jag var hur trött som helst, det gick inte ihop, men till slut somnade vi.

Min start på dagen har inte varit den bästa, hade ont i magen när jag vaknade och på bussen drack jag lite av en kall kaffelatte och sedan la jag den i väskan. När jag gick till skolan visade det sig att den hade läkt ut i väskan, hela latten! på datorn och alla mina grejer, då vart jag inte glad kan jag lova. Ägnade större delen av samhällslektionen till att torka av allt och försöka hitta en film att utgå ifrån till min uppgift. Hade svenska förut också, läste en text sov, drömde och redovisade mitt collage, bra gjort Bella.

Måste också tillägga att jag fick min mens idag som beräknat, det är inte skönt och det är inte min dag idag. Nu har jag mensvärk till tusen och vill bara åka hem och vila men det kan jag inte göra för att jag måste plugga matte, men jag tror att jag kanske ska ta hjälp av min gentleman till pojkvän istället. Får se hur jag gör.

Ska vara med min älskling ikväll, wihooo! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, för mig och linus är det tvärtom :D

det är jag som får överskottsenergi och han som blir trött :P

2008-10-24 @ 18:29:27
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0