Tidig träning och dryg skoldag

Vaknade klockan 6 imorse för att ta bussen kvart över 7 in till stan för att träna. Gick på bodypumppasset klockan 8 med Madde och gissa hur skönt det var då, och jobbigt! 55 min bodypump en tidig tisdagmorgon är väl inte helt fel eller? Vissa av er tycker säkert att det låter hur jobbigt som helst, och jag måste faktiskt säga att det var det faktiskt, men efteråt kändes det hur bra som helst, förutom att jag blev trött sen på skolan. Började kl 10 ungefär med religion och det var drygt för att jag var så hungrig. Till slut var det lunch och jag åt en jättegod kycklinggryta, mums.

Dagen fortsatte med svenska och naturkunskap som också var väldigt drygt, orkade inte göra något speciellt, gjorde INGENTING på svenskan, bra bella! Nä men jag får ta igen det någon dag, jag kände bara att jag ville hem idag. Till slut fick jag åka hem och så fort jag kom innanför dörren slängde jag mig i soffan, gissa hur skönt det var. Sov en stund och sedan åt jag, fick skjuts upp till macken för att lämna en klubba åt Martin som stog där uppe med en kompis och väntade, sedan åkte jag hem och diskade.



Det var min dag det. Nu sitter jag på golvet och har nyss skrivit träningsdagbok som måste göras efter varje träningspass. Väntar på att Stefan ska komma snart också. Ikväll är det även hockey och det får inte missas! Timrå - Djurgården.

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: du är sötare :D<3

2008-10-08 @ 22:55:05
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0