Trötta tider

Vaknade upp bredvid min älskling, gick upp och gjorde mig klar osv. sedan väckte jag Stefan och han skjutsade mig till busshållsplatsen, snälla gosisen min. Började 08.15 som vanligt med min första franskalektion, fattade inte så mycket av vad den nya läraren sa för att han bara babblade och babblade och jag tycker att vi gick för fort fram faktiskt. Dagen fortsatte med religion, lunch, svenska och naturkunskap. Skoldagen i helhet har varit helt okej förutom att Klas gjorde hela klassen lite pissed på religionen. Raggmunkar var det till lunch också, det gillas.

Vart så trött på naturkunskapen men ändå fick jag rätt så mycket gjort, måste ju träna till provet. Åkte hem efter den lektionen och la mig i soffan och tittade på vänner och sedan fresh prince i bel air, sedan blev det även oth och efter det kom Madde. Vi åt mat och nu sitter vi och nördar, hon pluggar och jag tog mig lite tid till att skriva här. Ska snart skriva klart texten till mitt collage till svenskan, sedan är det bara att ordna upp själva collaget med bilder osv. Kom på att jag måste analysera en bild också, men det fixar sig.

Ska åka med Madde hem till henne sen och sova där, mysigt värre! vi ska typ titta på filmen Mirrors tror jag, vill se den. Därför måste jag göra lite på svenskan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0