Vad trött jag ska vara då

Den här dagen har flytit på bra för en gångs skull, har inte tänkt så mycket förutom när jag pluggade då. Det är tankarna runt det som hänt som har fått mig att vara lite konstig, jag tänker så mycket på Tobias, han är verkligen saknad. Ska ägna ett inlägg åt mina tankar kring tobbe och tregedin senare så ni kommer inte missa det.

Jag var så trött när jag kom hem så jag satte mig i soffan och sedan kom Tess och gjorde mig sällskap, hoppade senare över till andra soffan och somnade på stört, älskar våra lila soffor för att man somnar på en gång. Drömde ett tag där också, att jag hade födelsedagskalas och några av mina vänner kom och jag hade flyttkartonger överallt så vi fick inte plats någonstans och Jimmy och Felix sprang runt överallt, knäppt.

Åt massa mat förut och nu väntar träning, men först ska jag sitta här och nörda lite och sedan läsa lite psykologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0