Vila i frid Tobias Arvola

1991-2008, du blev endast 17 år, jag förstår bara inte..

Du har lämnat ett stort tomt hål i våra hjärtan och det är svårt att förstå att du inte kommer tillbaka. Du har alltid funnits med, sedan jag var 8-9 år har jag kännt dig och det är inte något man glömmer på en gång. Det här kommer ta tid för du var den som gjorde alla på bra humör, du var allas lilla solstråle. Jag vet inte hur jag ska bete mig, för hur beter man sig när en bra vän lämnar världen? Det vet i alla fall inte jag. Jag kommer minnas dig som den spralliga och glada killen som alltid kom med de rätta kommentarerna och de roligaste skämten, det är det som utmärkte dig så bra. Jag kommer sakna dig, alla anhöriga kommer sakna dig och det värsta är att vi aldrig kommer att få reda på varför du gjorde det. Jag tänker på dig och du ska veta att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta och hoppas att du har det bra nu, min vän Tobias Arvola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0