Då var man sjuk igen

Less jag blir på det här, jag har nyss varit sjuk och nu är jag sådär enormt äcklig pissigt sjuk igen. Har ont i halsen, ont i huvudet, är snuvig, har en jättehemsk hosta, kan inte svälja för då gör det ont och jag är väldigt hängig så det känns som jag har feber. Det kan ju liksom inte bli bättre, *ha-ha*.

Trots detta åkte jag till skolan idag och nu är jag här och har svenska. Har hunnit haft religion och lunch redan och jag har tagit mig igenom det och jag lever, hur bra är inte det då? Ska snart lämna in artikeln som blev nästan 2 sidor, jag vet inte om jag har skrivit rätt men jag hoppas det. Efter skolan ska jag gå på stan och gå några ärenden och sedan blir det att man går bort till millas skola med tjejerna och knäpper lite kort. Sedan ska jag till Matilda för att hon fyller år idag, GRATTIS GUMMAN :)



Kommentarer
Postat av: danne

Ojdå, krya på dig mumi! ;)

2008-09-23 @ 13:15:34
URL: http://dannewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0