Hemma hos madeleine

Jag var inte med på gympan utan jag och milla gick till westhagen och räknade mål sedan kom mathilda och gjorde oss sällskap. Vi gick till bron vid mittuniversitetet och satt där och pratade i solen, det var riktigt mysigt må jag säga. Efter gympan gick jag och madde och köpte lite mat och sedan gick vi hem till henne och pluggade lite. Det är mest det vi har gjort hela tiden nu, förutom att laga mat och äta då.

Jag kommer ingenvart med mitt reportage känns det som, har inte ens skrivit en sida. Det går ju inte framåt direkt för att jag vet inte hur jag ska skriva, jag vet vad, men inte hur.


Studion med tjejerna ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

jätte söt bild :)

2008-09-25 @ 10:52:42
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0