Jobbkväll med vinst!

Blev klar med artikeln till svenskan idag på hålet, vet inte om den blev så bra men jag hoppas att den duger. Hade ganska roligt på psykologin då vi spelade upp pjäser om försvarsmekanismer, really fun. Åkte hem till mamma efter skolan, åt lite och pratade med henne och sedan fick jag skjuts till e-on för jobb. Det gick bra att jobba, jag och matilda fick en egen rullande liten kiosk, dock saknades kaffe och dricka och det märktes kan jag lova. Bortsett från det så sålde vi ganska bra, men det kunde ha varit mer folk. Timrå vann med 3-2, lycklig är jag må jag säga efter denna vinst! Mål när det var 9 sek kvar, det är inte dåligt, och jag och matilda måste vara spågummor eller nåt, haha. Matilda blev i alla fall lycklig efter intervjun med Backlund och Hynning då jag tog ett kort på henne och Backlund, det vart mycket fint!


Jag har nyss pratat med min älskade Stefan och det vart väl inte så mycket sagt men det är så trevligt att prata med honom och höra hans röst. Får se om jag hinner vara med honom något imorgon, jag ska ju först vara i skolan ett bra tag sen blir det studiopics på millas skola med några tjejer och sedan bär det av hem till älskismatilda burström för HON FYLLER ÅR IMORGON! LÄGG DET PÅ MINNET! då ska jag få smaka hennes goda kakor i alla fall, smaskigt! Sen blir det väl också så att jag måste skriva på mitt samhällsreportage.

Det är tomorrow, now is now and i'm gonna watch Andra avenyn nu och sen sova. Härlig swenglish där, haha.

Godnatt!
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0