Pluggdag med tjejerna

Jag älskar att vara med mina tjejer, de gör mig så otroligt glad och man kan inte låta bli att skratta ens en sekund. Vi har alltid lika roligt, när vi är på stan, när vi festar, när vi sitter och pratar och till och med när vi pluggar vilket vi har gjort hela denna dag. Tyvär så var inte alla mina godingar med idag, det var bara Madde, Elin, Lollo och Mathilda, men det gick lika bra det med. Först träffades vi på stan och gick och fikade på Café 1891, det var mysigt. Jag köpte även ett par stövletter, och jag verkligen älskar dem! precis såna jag ville ha. Vi gick hem till Madde och satt igång med pluggandet.

Kultur och idéhistoria har det blivit för hela slanten sen vi började plugga. Vi gjorde ett uppehåll från pluggandet när jag, Mathilda och Madde gick och åt på donken och sen gick vi och kikade på jackor men jag hittade ingen. Mathilda lämnade oss och jag och Madde gick upp till henne och pluggade mer. Jag blev klar med min uppgift för två timmar sen så jag har börjat rikta in mig på naturkunskapen nu eftersom jag inte kommer igång med samhällsreportaget som ska vara klart på fredag, har skrivit typ 4 rader så det går inte speciellt mycket framåt. Dessutom har jag träningsmatch imorgon och jobbar på torsdag, så hur ska jag hinna? Det känns så tungt nu kan jag lova.

Madde bor i alla fall väldigt mysigt, hennes rum är så gulligt! Ska sova här inatt och det ska bli mys. Vi har ätit glass och jag har pratat med min upptagna och ej närvarande pojkvän. Nu ser Madde på Wall-e och jag sitter och tänker för mig själv. Hur ska jag kunna sova inatt, det här känns inte bra, hatar att sova när jag har något sånt här i tankarna.

Jag får försöka trots allt och hoppas att det löser sig imorgon. Då börjar vi 09.55 och slutar efter idrotten 13.20. Sedan blir det massa plugg med Madde och Stefan hade även lovat att komma för jag saknar honom lite faktiskt.

Godnatt.
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Älskar att vara med dig också vännen!!!!

2008-09-17 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0