Provdag idag

Hade en väldigt mysig kväll igår med min älskling, han blev glad för presenten och det var ju bra, var lite nervös där ett tag, haha. Vi fikade och pluggade och hade det allmänt mysigt som vi alltid har. Idag vaknade vi runt 7 och åkte runt 8, nu sitter jag i skolan och har pluggat naturkunskap med några av mina tjejer. Vi har ju prov i det idag så det är bara bra att vi är här och pluggar trots att vi börjar 09.55 med religion.

Ikväll ska jag jobba, det blir nog bra hoppas jag för jag känner mig väldigt glad idag. Det känns som att jag svävar på stora rosa moln, allt tack vare mina vänner och min älskade Stefan.

Nu ska jag och mina vänner gå och köpa någonting. Jag tror att jag ska köpa en drickyoghurt, namnam.


Kommentarer
Postat av: Matilda

vad roligt att höra att du är så glad :)<3

2008-09-30 @ 13:34:12
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0