Rätt så sliten

Dagen har gått rätt så snabbt ändå vilket jag inte trodde att den skulle göra. Jag somnade om förut och sov till 12 ungefär, det var skönt. Jag har kollat på film och myst lite med mig själv tills Stefan kom och gjorde mig sällskap, då vart det ännu mysigare. Jag är faktiskt rätt sliten, orkar knappt gå upp för en trappa, blir hur andfådd som helst på en gång. Stefan vill gå på bio ikväll, men jag vet inte om jag orkar det. Det skulle vara mysigare att bara vara hemma. Måste vila upp mig inför imorgon för att då ska jag på birsta med matilda för att inhandla lite nya kläder inför kvällen då det blir fest. Då måste jag vara utvilad och pigg.

Jag älskar min Stefan, så ni vet liksom!

Kommentarer
Postat av: Matilda

nu får du börja skriva igen, det är ju tråkigt när du inte uppdaterar :D

2008-09-08 @ 18:03:36
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0