Redo för lite jobb

Provet gick inte så bra, frågorna var jättekonstiga och jag tyckte att det var svårt faktiskt. Jag tror jag klarade det i alla fall, men jag vet inte om det blir mer än så, kanske vg. Satt med provet i ungefär en timme och sedan gick jag och fixade ett nytt busskort, klantig som jag är så hade jag ju tappat bort mitt.

Ska snart äta och sedan ska jag iväg till e-on för lite jobb, det känns som att det kommer bli väldigt stressigt nu när vi kommer ha lite utökning i kioskmobilen, men vi får se hur det går, jag måste tänka positivt. Hoppas Timrå vinner ikväll också, jag vågar inte säga nåt om vad jag tror om matchen så jag säger bara: Heja Timrå, gör det bästa ni kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0