Resten av min "händelserika" dag

Kortet till skol-if vart hur snyggt som helst! Bella vart ju bäst med fetsmilet, haha. Nu har ni något att längta till, det gör jag i alla fall. Jag och Madde stog på varsin sida med klubborna och såg aggresiva ut, really nice. Hur som helst, jag har bara blivit tröttare och tröttare idag. Efter lunchen gick jag och tjejerna på stan en stund, var inte så peppad för det, men vi hittade en present åt Jenny i alla fall och jag köpte en typ halsduk, och såklart så var den lila. Hade matte sen, det var drygt men jag räknade på bra ändå trots tröttheten. Höll knappt på att ta mig igenom engelskan för att jag höll på att somna hela tiden, stackars Klas som stog där framme och pratade och jag typ halvsov, omtämksam elev är jag. Sedan skulle vi läsa en text också, det tog ungefär 40 min för mig att läsa två sidor för att jag halvsov och läste om samma rad 20 gånger. Som tur var så slutade vi efter engelskan.

Fast det gjorde inte saken så mycket bättre att min buss inte gick förrän halv 4 så jag gick med the girls på donken för att mathilda skulle äta, satt nog där lite för länge för att jag missade halv 4 bussen. Så jag fick ta 4 bussen istället, jobbigt var det att sitta och vänta. Somnade på bussen och nu är jag hemma, ÄNTLIGEN! Det tråkiga är att jag inte får tag på Stefan, är så myssugen nu så jag vill vara med honom, också är jag hungrig. Det blir wok idag á la ulli, mycket gottgott, fast det lär ju ta ett tag innan det är klart och innan dess kommer jag dö, skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0