Sömnproblem

Nu har jag haft svårt att somna två nätter i rad, jag vet inte vad det är för fel. Det känns som att ögonlocken dras upp fast resten av kroppen inte vill det. Försökte somna förut runt halv 11, men tror ni det gick eller? Nej, det gjorde det inte för mina ögon vill inte vara stängda. Det kan ju inte vara så att koffeinet sitter kvar i kroppen sen vid lunchtid, nej det går ju inte. Usch, vad jobbigt det här är, jag vill ju sova, jag vill ju att det ska bli torsdag så att Stefan kan komma hem och jag kan vara med han. Jag vet inte vad jag ska göra för att kunna sova heller, jag känner mig så himla pigg!

Tur att jag inte börjar så tidigt imorgon då, för då hade jag inte orkat upp. Imorgon bitti ska jag vara säker på att jag kommer upp, jag börjar 09.55 och har sagt åt min lillebror att väcka mig innan han, ulli och felix åker och det är vid halv 8 och sedan har jag även ställt mobillarmet på halv 8 och sagt till pappa att ringa mig vid 8 för att se om jag har kommit upp. Nu måste jag ju komma upp i tid, annars är det ju något som är fel.

Nä, nu ska jag prova sova igen, jag kanske har blivit lite tröttare efter en timme och en kvart...Nää!


Godnatt återigen!
/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0