Söndag = slappdag

Vaknade rätt tidigt idag, men det säger inte att jag gick upp då för det gjorde jag inte. Det brukar inte bli så att jag kliver upp tidigt när jag sover hos Stefan så, och det var precis det jag gjorde. Vi låg kvar i sängen till ungefär halv 1, då passade det att kliva upp. Egentligen skulle vi båda plugga, men det blev inte så mycket pluggande på hela dagen, eller jo lite, jag skrev lite på min artikel om hjältar men det var inte mycket. Har fett mycket att plugga nu, det är helt sjukt. I alla fall, vi myste mest på hela dagen eftersom att det är söndag så får man ju det för det är ju en så kallad "slappdag" för mig. Det borde vara en perfekt dag för att plugga, det tycker de flesta, men jag är konstig och tycker inte så, jag vill mest bara ta det lugnt då, jag vet att det låter helt vridet, men ja, så är det bara.

Jag åkte från Stefan vid halv 4 för då kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig och bea till roger och stina för en träff med laget då vi kollade på en innebandyfilm och satt och fikade och snackade taktik och lite övrigt. Madde var också med och jag hoppas verkligen att hon börjar spela med oss, det skulle bli perfa.

Jag vill sova med Stefan inatt, men jag vet att jag inte får det och det är lite synd, jag blir liksom lite ledsen i ögat. Det är så vanligt nu för tiden så nu känns det lite konstigt, men nu är ju skolan igång och det blir mindre översovningar, det är väl sånt jag får ta. Försökte plugga lite förut, men det ända jag gjorde var att jag bytte fördjupningsuppgift till Kultur och idéhistorian och läste lite om krisen i Georgien, mer orkade jag inte. Är så himla trött så jag skulle kunna somna bums. Det är nog dags för det nu också, så nu säger jag:

Godnatt allesammans.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag ska börja! :D:D:D:D:D

2008-09-15 @ 13:19:45
URL: http://mhenriksson.blogg.se/
Postat av: Milla

Nej, du har rätt i det där med slappdag. Plugga tycker jag man kan göra någon annan dag, söndagar är heliga, då ska man bara ta det lungt och plugga så lite som möjligt. :)

2008-09-15 @ 14:19:52
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se
Postat av: Rose-Marie

din bloggdesign =)

2008-09-15 @ 20:10:00
URL: http://modelrosemarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0