Träning och smaskiga vindruvor

Hemkommen från träning, jag lever men jag har ont i kroppen. Det är säkert för att jag tränade efter skolan på gymmet också så jag får ju skylla mig själv. Träningen gick inte så värst bra, var ganska borta och det var inge kul för att jag ville göra bättre ifrån mig så efter ett tag blev jag arg och då gick det bra ett tag tills vi började spela match, usch, hade inte koll på någonting kändes det som. Det kan nog även bero på att jag är tokförkyld och har ont i huvet mest hela dagarna för att jag går och drar in snor istället för att snyta mig, dumma mig. Jag vill inte vara förkyld, jag brukar inte vara det! Fast det är inte så konstigt när jag har gått klädd som jag har gjort nu när det har blivit kallare och efter vi tränade på myren osv. Det har tagit hårt på mig det här med tränandet och så. Kanske skulle ta och varva ner litegrann och ta träningen i en lagom mängd, det känns som att det blir så mycket ena stunden och andra ingenting alls. Jag får helt enkelt styra upp det här för som jag har det nu kan jag inte ha det.

Efter träningen kom pappa och hämtade mig, vi åkte hem och jag hoppade i duschen direkt i princip. Jag stog där inne i en halvtimme tror jag, det var så otroligt skönt! Efter duschen såg jag att vi hade massamassa vindruvor hemma så jag tog en hel hög och det har jag suttit och smaskat på i min säng nu ett bra tag, nyttigt och gott. Snart blir det sovdags så att det kan bli imorgon så jag får vara med min älskade Stefan, det är nog det ända jag ser fram emot inför morgondagen. Jag har 3 lektioner, börjar 09.55 och har historia B, sedan engelska B och sista lektionen är samhälle B, inte så jobbiga lektioner, mest roliga, förutom samhälle då.


Blir uppstigning kl 08.00 imorgonbitti så nu är det sova som gäller för min del, om jag nu kan somna med min dumma näsa. Får springa upp och hämta nässprayen och massa papper, vatten är jag redan beredd med. Det här kommer bli en jobbig natt!

God natt.
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ne, jag ska på nått pass med morsan och moster ;) haha!

2008-09-03 @ 23:54:46
URL: http://mmatildafasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0