Älska vädret

Jag tog mig igenom dagen, det vart inte så jobbigt trots allt. Gick och bokade tid på stenstan och fick tid för handledarutbildning den 14 maj, så ett tag efter det får jag börja köra lite jag med vilket det är dags för. Jag och Lollo gick runt på staden några timmar, jag köpte två toppar och ett par ljusa jeansshorts som jag tidigare berättat att jag skulle köpa. Är väldigt nöjd över köpen då det inte ens gick på över 400 :-. Vi åt även glass, jag åt en av mina favoriter, Solero berry berry. Sedan träffade jag Linn och Amanda på skolan så jag hängde med dem då de gick och köpte jordgubbar, vi gick ner och satte oss vid ån och pratade, njöt av det härliga vädret och åt supergoda jordgubbisar. Jag lämnade dem vid 4 då jag åkte hem med bussen.

Har suttit ute i solen och läst, ätit och nördat dator de senaste två timmarna, det går ju det med liksom. Har snart läst ut Ljudet av ditt hjärta, men det känns som att jag segläser bara för att den inte ska ta slut, den är ju så himla bra och gripande. Oj, vilken läsnörd jag har blivit, och kanske lite twilightnörd också, men alla tycker ju om olika saker. Något annat jag också tycker om är min älskade pojkvän, och honom ska jag spendera kvällen/natten med. Undra vad vi ska göra för någonting ikväll, det är inte planerat än men det lär väl bli filmmys och...hm...promenad vetja! Det passar hur bra som helst då det är så fint väder och allt. Har faktiskt märkt att jag har fått lite färg i ansiktet idag, det sitter ju inte fel alls.

Här får ni bilder på det som inhandlades på staden idag



De översta är från Gina tricot
Jeansshortsen är från Cubus



Kommentarer
Postat av: Matilda

Vaaa har du redan shoppat :( Vad hände med vår runda??

2009-04-27 @ 10:01:30
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0