Det blev bättre

Nu mår jag mycket bättre än jag gjorde tidigare idag, gick ju hem efter nationella som för övrigt gick hur dåligt som helst, blir så besviken på mig själv som kan skriva sådär hemskt dåligt. Jag har inte ont i magen längre men det gjorde nog mycket att jag fick vara hemma och ta det lugnt och vila en massa. Jag var till och med ute och sprang förut för att kolla hur jag ligger till inför konditionstestet imorgon. Det gick bra, dock börjar jag bli förkyld och det är inte speciellt roligt men ska ta det lugnt resten av den här veckan.

Hjälpte syster att skriva en svenska b uppsats, det var väldigt snällt av mig då jag har så mycket att göra själv som jag bara skjuter upp hela tiden. Men jag ska ta tag i allt imorgon, det är en sak som är säker, jag vill verkligen inte halka efter nu när det är så nära sommarlov. Börjar kl 12 imorgon och har idrott och sedan matte, efter det är vi lite ledig igen för att det är valborg och det sitter ju aldrig fel att vara ledig menar jag.

Nu ska jag sova med min älskling.
Godnatt allihopa!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0