Fredag - 090424

Inatt sov jag som en stock, fast jag somnade inte tidigt som jag sa att jag skulle, typiskt. Jag låg och läste till ungefär halv 12 och sedan pratade jag med Stefan i en kvart. Vaknade kvart i sju och hade så himla ont i magen, jag höll inte på att ta mig upp, den fruktade lingonveckan är kommen. Till slut så gick jag upp i alla fall, klädde på mig, åt frukost, tog kvart i 8 bussen och satt och läste.

Sitter på samhällslektionen nu och håller på att avlida, har hur ont som helst och ingenting hjälper mot det heller. Orkar inte plugga pågrund av det så det blir lite tufft. Lollo säger att vi ska vara "MVG-bella" och "MVG-lollo" men det fungerar inte så bra, det är bara hon som pluggar så i och med det sänks jag till "IG-bella" för idag.

Idag kommer sista lönen, det kommer kännas jobbigt att inte få mer lön nu. Det är ju det man ser fram emot varje månad och nu kommer man bara ha studiebidraget att vänta sig igen, booring. Får se om jag pallar gå på en shoppingrunda idag, ska gå till stenstan och boka handledarutbildning också, får inte glömmas. Hoppas att det blir fint väder idag som lovat, det ser ut som att solen börjar kika fram nu. Hello sunshine!

Det är sjukt att man kan få så ont av mensvärk. Får ta och pina mig igenom 3 lektioner, hur ska det gå?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0