Glad påsk på er

Idag är det påskafton och jag sitter hemma hos min moster i Gubböle, är hungrig och har ingenting att göra men om man bortser från det så kan det inte bli bättre. Nina och jag gjorde iordning påskägg förut och gömde dem, men vi får inte leta dem förrän efter maten och det är låångt dit. Det är ju synd för att jag håller på att gå sönder av hunger med tanke på att jag inte ätit sedan halv 10 imorse...

Igår kom vi hit vid 4 efter att vi hade varit hos mommo i Vännäs först. Vi åt mat, sedan på kvällen såg vi på film m.m. Somnade vid 12, sedan var den dagen slut. Just det, jag var ju ute och sprang på morgonen också, 6 km och förbättrade med 2 min :)

Nu ska jag äta ostbågar, gott :)
GLAD PÅSK! :)
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Milla

Glad påsk gumman :D <3

2009-04-11 @ 16:48:43
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Glad påsk bejbi :D<33

2009-04-11 @ 17:18:29
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0