Läsning är avslappnande

Fortsättningen på den här dagen blev lika dryg som jag hade väntat mig, fick fetaste analysuppgiften på religionen och kvart över fyra gick jag från skolan. Har känt mig smått irriterad och less idag, fast det inte har märkts så mycket. Tog halv 5 bussen hem, tog fram boken och läste det första jag gjorde när jag kom hem, det är verkligen avslappnande och lugnande. Jag blir på så otroligt bra humör när jag läser, har ingen aning om varför men bra böcker som jag är fast vid gör mig gladare och mer inspirerad. Därför ska jag aldrig sluta läsa fantasyböcker!

Jag ska ägna kvällen åt läsning och bara ta det lugnt, det är någonting som inte händer ofta. Tror att jag ska gå och lägga mig rätt tidigt ikväll också just för att jag behöver lite längre sömn och för att jag börjar tidigt imorgon och vill vara piggelin. Ska gå och boka handledarutbildningen imorgon, ja jag vet, jag är seg med att komma igång, men nu ska jag och mamma ta tag i det här. Jag vill verkligen börja köra nu, det är så frestande att se alla vänner övningsköra och till och med ta körkort. Men nu är det min tur att komma igång.

Nog om det... Ska även shoppa lite imorgon tror jag för att lönen kommer äntligen! Sista lönen dock... Blir nog ett par jeansshorts från cubus, skitsnygga och billiga, kan inte bli bättre. Sedan får jag se om det blir något mer. Är så himla shoppingsugen nu, det bara kliar i fingrarna. Jag vill köpa så himla mycket till resan, får se om ekonomin räcker till.

Jag ska börja använda hårband, har kommit på att det är snyggt. Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: ja det var himla gott :D

2009-04-23 @ 19:49:58
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: frida

Hejsan! vad har du för dig då?

kram

2009-04-23 @ 19:55:18
URL: http://fridala.blogg.se/
Postat av: Matilda

vad sött :D klart du ska ha det!

2009-04-24 @ 10:36:49
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0