Mobillös för tillfället

Jag är mobillös för tillfället och det känns tomt. Mathilda följde med mig efter skolan och lämnade in mobilen och nu lär jag få vänta några dagar på att den ska bli klar *suck*. Förhoppningsvis får jag låna en av antingen Stefan eller mamma så jag kommer nog att ha mobil inom kort så att folket kan nå mig.

Jag och Mathilda satt ute på torget förut i solen, skönt att den kunde dyka upp en stund idag trots allt. Jag åkte hem med 14.25 bussen, vad jag hatar att åka buss ibland.

Ikväll blir det Värsta cupen, hoppas det blir roligt, att vi är fullt laf och att det kommer att gå bra för oss. Det gick ju inte så bra förra gången så nu ska vi kämpa mycket hårdare. Go Headbangers! Catwomen har dragit ifrån ganska rejält så det blir svårt att gå om dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0