Onsdag - 090408

Godmorgon folket :)

Är i skolan alldeles för tidigt, endast för att Stefan började kl 8 och jag sov hos honom. Somnade ganska sent så jag fick alldeles för lite sömn, inte bra. Börjar 09.15 med mentor, det är en mycket dryg "lektion". Det är även den sista dagen innan lovet, så imorgon behöver jag inte komma hit, något skönt. På fredag åker jag till Umeå med mamma + familj, det ser jag fram emot då jag behöver komma bort en stund. Stefan åker även till Jönköping på fredag så då är vi borta samtidigt, perfekt.

Är otroligt trött och känner mig flummig idag, men det är väl typiskt mig. Har idrott kl 12, älskar idrott! Sen har jag matte också men det är dock behövligt det med, men boring. Efter skolan ska jag hem och plugga och ikväll blir det träning, och det gillas grymt mycket.

Det är onsdag, en bra dag, emilia är härligt sällskap och gullig, dagen är fulländad.
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0