Plugg med en vän

Nu går pluggandet framåt, för min del i alla fall. Jag vet inte om det går så bra för Milla men jag försöker peppa henne så gott det går. Jag är inne på min tredje resultatsida nu och har inte mycket kvar av det heller så det känns skönt. Det är faktiskt väldigt svåra texter att förstå som jag använder som referensmaterial, det är det som gör det komplicerat.

Jag och Milla åt paj förut när vi kom hem hit till mig. Ulli hade gjort både äppel- och ananaspaj, jag tog ananas och Milla tog äppel. Det var supergott, men jag fick lite ont i magen, det får jag alltid när jag äter paj. Sedan har jag pluggat då, och Milla har inte gjort det, bara lite.

Nu har hon kommit igång så jag ska väl fortsätta jag med. Vi är duktiga kvinnor vi!

Kommentarer
Postat av: Milla

alltid duktiga kvinnor!

2009-04-19 @ 18:23:02
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0