Ska man skratta eller gråta?

När jag kom till träningen ikväll så var ingen från mitt lag Headbangers där "äh" tänkte jag "någon måste ju komma". Men så blev inte fallet, utan jag fick spela alla matcher själv, jag fick passa mig själv och rusha som någon jäkla dåre för att få ett skottillfälle. I början tyckte jag inte att det var roligt alls, för att det blev ju inget spel i det hela. Sedan tänkte jag att det är ju inte bra om jag går runt och är less och grinig så jag sprang runt med ett leende på läpparna i stället, förökte göra det bästa av situationen. Jag vet inte varför mina lagkamrater inte kom, eller jo, Sara vet jag var sjuk men sen förstår jag inte varför de andra inte kom, taskigt i alla fall. Som tur är så ligger vi inte sist utan på tredje plats.


Just nu är jag pigg som en nötkärna och vill att min älskling ska ligga här bredvid mig i sängen, men han håller på med sin dumma cross så honom får jag inte sova med inatt minsann... Det var ju tänkt att han bara skulle fixa med den ett tag men istället håller han på hur länge som helst tills det blir försent, lite tröttsamt faktiskt då man har riktat in sig på en mysig natt med pojkvännen. Det är så tomt att sova ensam, klarar knappt av det längre. Det är ju så mysigt att somna i famnen på den man älskar och sedan få en godmorgonpuss så man vaknar, det är något av det bästa jag vet. Sorgligt nog får jag sova ensam inatt och det kommer kännas tomt och ensamt, speciellt när Tess ligger inne på sitt rum och gosar med sin Jimmie, då blir jag avundsjuk.

Ska ta en löprunda imorgonbitti tänkte jag och sedan tänkte jag plugga på dagen, det måste verkligen göras nu. Så det är planen för dagen, vet inte vad jag ska göra på kvällen, förhoppningsvis kan jag vara med älskling då istället. Han ska säkert fixa sin bil, men då kan jag vara med, vill ju lära mig lite jag också om motorer vilket är ganska intressant faktiskt!

Jag måste ju sova innan det kan bli imorgon, eller i och för sig är hon det om 1 min men endå.
Godnatt :)
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0